Geen grip meer op je leven

Je hebt een burn-out, bent overspannen of hebt veel stress. Je bent hoogopgeleid en wilt graag zo snel mogelijk beter worden. Daarnaast wil je er iets van leren zodat je dit later niet nog eens overkomt.

Burn-out zit niet ‘tussen je oren’!

Burn-out is een lichamelijke aandoening. Verbruik je lang meer energie dan je opbouwt, dan kom je in een neerwaartse spiraal van uitputting terecht: een burn-out.

Processen in je lichaam raken ontregelt. Je krijgt tal van klachten, waaronder depressiviteit en angst.

Daarnaast voel je je labieler, krijg je geheugenproblemen en bent sneller geïrriteerd. Een burn-out voelt vaak als een identiteitscrisis.

Ik ben gediplomeerd CSR-coach

Je leven weer op de rit

Je krijgt een uitgebreide diagnose en we meten lichaamsfuncties die ontregelen door langdurige stress. Denk hierbij aan je hartslag, ademhaling, moeheid en spierspanning.

Zo werken we met een persoonlijk begeleidingsplan toe naar herstel van je burn-out, beter energie- & zelfmanagement en eventueel stapsgewijze werkhervatting.

Waarom is de diagnose van mijn (huis)arts niet voldoende?

Vaak is je burn-out al vastgesteld door je huisarts of bedrijfsarts. Zij meten echter niet in welke mate je last hebt van burn-out klachten, in hoeverre je zenuw- en hormoonstelsel ontregeld zijn, welk type burn-out je hebt, waarvan je het beste herstelt en zij maken geen persoonlijk begeleidingsplan voor herstel.

Focus op je lichaam

De burn-out begeleiding richt zich voor de beste resultaten in 1e instantie op je lichaam. Daarna pas op je geest en gedrag.

Opdrachten uitvoeren? Waarom niet uitrusten om beter te worden?

Je krijgt op jou afgestemde opdrachten, oefeningen en achtergrondinformatie om toe te passen. Privé en op je werk. Het is wetenschappelijk vastgesteld dat je beter wordt van een burn-out door activiteit en rust af te wisselen. Van ‘nietsdoen’ word je niet beter!

Tips voor je burn-out

Wetenschappelijk en meetbaar

Voor herstel van je burn-out werk ik o.m. meer met de CSR methode. Het is een praktische, wetenschappelijk onderbouwde aanpak waarmee jij duurzaam uit je burn-out kunt komen.

De CSR methode werkt vanuit psychologie, organisatiekunde en fysiologische (stress)wetenschappen.

Wat levert burn-out coaching je op?

  • Beter met stress omgaan en de signalen herkennen.

  • Geen of minder klachten die samenhangen met stress.

  • Lekker in je vel. Een zinvoller leven en meer plezier.

  • Fitter en energieker, kunnen ontspannen.

  • Leuke dingen doen, zoals sociale contacten onderhouden.

  • Zelf bepalen wat je wilt en doet; je niet meer zo machteloos voelen.

  • Meer zelfvertrouwen, vaker hulp durven vragen en ‘nee’ durven zeggen.

  • Jezelf minder van anderen aantrekken en wat zij van jou verwachten.

  • Prestaties leveren zonder teveel van jezelf te eisen.

  • Betere concentratie en minder fouten, geduldiger.

  • Stapsgewijze werkhervatting.

  • Zin in je werk.

Heb je stress klachten of een burn-out en wil je weer lekker in je vel zitten? Neem dan vrijblijvend contact op om te kijken hoe je dat bij mij bereikt!

Maak een vrijblijvende afspraak